תיקון מזגנים בחולון

חברת מקור הקור מעמידה לרשות לקוחותיה צוות מיומן ומוסמך של טכנאים, האמון על תיקון מזגנים בחולון, בראשון, בתל אביב, באזור ובכל המרכז. שירותינו ניתנים בדגש על מהירות, אדיבות ואמינות, ועל מתן פתרונות יעילים ומקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. ביכולתנו לתת מענה לכל סוג של מזגן ותקלה באמצעות מכשור מתקדם, חלפים מקוריים וצוות מוסמך ומיומן ביותר.

תיקון כל סוגי המזגנים בחולון והסביבה

לאורך השנים רכשנו ידע מעמיק וניסיון עשיר בתיקון מזגנים מכל הסוגים הנפוצים בארץ. בין היתר, אנו מבצעים תיקון מזגן אלקטרה בחולון בעזרת חלקי חילוף מקוריים, המגיעים עם אחריות מטעם חברת אלקטרה מזגנים. האחריות ניתנת על כל חלק שאנו מחליפים וביכולתנו לטפל בכל התקלות – נזילות מים, ריחות רעים או מזגן שאינו נדלק. בנוסף, אנו אמונים על תיקון של מזגני תדיראן, הידועים בזכות טכנולוגיות מתקדמות שלא כל הטכנאים מכירים. למעשה, בסוג זה של מכשירים רק היכרות מעמיקה מבטיחה מענה יעיל ואמין, מבלי לפגום במרכיבי המערכת או פעילותה. מלבד תדיראן ואלקטרה, אנו מתמחים גם בתיקון מזגני אמקור, המוכרת כיום בשם אמפא, והטכנאים שלנו מעניקים שירות למכשירי החברה בכל אזור המרכז, לרבות רמת גן, גבעתיים והסביבה. זאת, באמצעות תחנות שירות מקומיות שבהן קיימים חלקי חילוף זמינים. יש לציין כי על המזגנים הנפוצים בישראל נמנים גם מזגני טורנדו, המעמידים אתגרים לא פשוטים בפני טכנאים משום שישנם סוגים רבים של מכשירים, וכן חלקי חילוף שמשתנים משנה לשנה שגם קשה להשיגם אצל הספקים. יחד עם זאת, אנו מסוגלים בהחלט לטפל גם במזגני טורנדו ונעשה כמיטב יכולתנו על מנת לפתור תקלות גם במכשירים מורכבים, לרבות מזגנים מיני מרכזיים המהווים מומחיות גדולה שלנו.

אספקת שלטים

אחת הבעיות הנפוצות, אך הקלות יחסית לפתרון, היא קלקול של שלט המזגן. במקרה זה, המכשיר אמנם פועל כשורה אך לא ניתן לתפעל אותו באופן משביע רצון או בכלל. למען מטרה זו אנו מאפשרים ללקוחותינו להזמין שלט למזגן בחולון ובכל אזור המרכז, בין אם מדובר בשלטים למזגני אלקטרה, אלקו, תדיראן, אמקור או טורנדו. יש לציין כי העלות לכל סוגי השלטים היא 120 שקלים, כאשר ניתן להזמינם גם במשלוח מיוחד שעלותו 35 שקלים.

לבירורים והזמנות

אם המזגן שלכם אינו פועל באופן תקין, או חלילה הפסיק לתפקד לחלוטין, הינכם מוזמנים לפנות אל נציגי מקור הקור בטלפון שמספרו 052-3-15-15-15. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח להעמיד לרשותכם את שירותינו המקצועיים במהירות רבה ובדגש על אחריות ואמינות.

כל עוד הדברים מתנהלים כשורה אנשים מתייחסים למזגן כעוד מכשיר שעושה את עבודתו, כמו מכשירים אחרים בבית ובמשרד. ואולם, כאשר הוא מתקלקל בעונת הקיץ ובחום של אזור המרכז, פתאום נזכרים שאי אפשר לחיות בלעדיו. כעת יש לחפש טכנאי מזגנים בראשון לציון או בעיר אחרת, והרשימה עשויה להיות ארוכה ומבלבלת. זאת מאחר שבשוק פועלים לא מעט גורמים המתיימרים לבצע תיקון מזגנים בראשון לציון, אך לא כולם מפגינים את אותה רמת שירות ומקצועיות. לכן, בראש ובראשונה אנו ממליצים לרשום את המספר הבא: 052-3-15-15-15. זהו המספר שלנו בחברת מקור הקור, המעמידה לרשותכם טכנאים מוסמכים שמתמחים בתיקון כל סוגי המזגנים הנפוצים בישראל.