טכנאי מזגנים אלפין מומחה עונה לשאלות הגולשים

שאלת גולש לגבי מזגן אלפין מקצר

יש לי מזגן אלפין מיני מרכזי המקצר לפחות פעם בשבוע, הוא מקפיץ את מפסק הפחת. היו אצלי לפחות חמישה טכנאי מזגנים אלפין שכל אחד מהם היה בטוח שהוא זה שיתקן את המזגן ואף אחד לא הצליח. הוצתי כבר סכומי כסף לו מבוטלים ואני כבר די מיואש, את המזגן קיבלתי עם רכישת הדירה, לפני כשנתיים, והתקלה התחילה בקיץ לפני שנה. המזגן מקצר רק כשהוא פועל בקירור וכשהוא עובד בחימום או אוורור, המזגן עובד טוב ולא מקצר. השאלה היא האם בכלל כדאי להשקיע עוד במזגן או שאולי אלי לוותר ולקנות מזגן חדש? ניסיתי להגיע לחברת אלפין מזגנים ולא הצלחתי למצוא את מי שנותן שירות לחברה. 

האם אתם יודעים מי היא חברת השירות של אלפין? אם לא, מהו לדעתך מקור הקצר כשמדובר במזגן מיני מרכזי כארבע כ"ס בן 8 שנים בערך. יואב מרמת גן.

מזגן אלפין מקצר? הזמן טכנאי מזגנים מומחה שמכיר את סוג המזגן ואת אופי התקלות שלו

יואב שלום

אלפין מזגנים היא חברה שאינה קיימת כבר זמן רב, תוכל לקבל שירות למזגני אלפין מכל טכנאי מזגנים מוסמך שמנוסה במזגן מסוג אלפין. מזגן אלפין אינו שונה במיוחד משאר המזגנים, מה שכן אתה צריך טכנאי מזגנים שמתמצא גם בחשמל, כמתבקש מאופי התקלה. עם זאת מדובר בתקלה קשה לפתרון ולמה? כשיש קצר במכשיר חשמלי ומגיע טכנאי ובזמן הבדיקה המכשיר עובד ואין נתק או קצר אז אפשר לדמות את זה לחולה שהגיע לרופא ומודיע לו שהיה לא חום לפני שבועיים, הרופא לא יוכל לדעת למה היה לו חום מן הסתם. כאן המקרה דומה אם המזגן תקין בזמן הבדיקה, קשה מאוד להצביע על מקורה של התקלה, אפשר אולי להעריך והערכה שלי שמדובר בלחות המצטברת בחיבורי החשמל שמזינים את המדחס. לא ציינת מה הייתה ההבחנה של הטכנאים הקודמים ואם בכלל מדובר בכאלה שהם טכנאי מזגנים אלפין מומחים.

הערכה ופתרון  התקלה

ציינת קודם שמדובר בתקלת קצר שמופיע בזמן עבודת המזגן כשהוא בפעולת קירור דבר שמוביל אותי להעריך שמדובר בלחות המצטברת במגעים של המדחס שכן רק בקירור קיים עיבוי באזור זה. אחד מהשניים או שצריך לאטום את המחברים עם סיליקון, דבר שני ויקר יותר הוא פשוט להחליף מדחס שרוב הסיכויים יפתור את הבעיה.

לגבי החלפת המזגן. לרוב מזגן מיני מרכז יקר יחסית, כאשר מדובר במזגן שחלקיו תקינים ויש צורך בהחלפת רכיב כזה או אחר הרי שזה דבר טבעי ביותר, טכנאי מזגנים אלפין מנוסה ידע לגשת לתקלה ולתת פתרון זול ויעיל. לפני הזמנת שירות, שאל את הטכנאי לגבי נסיון וידע לגבי המזגן שברשותך, ברר גם עם יש לו את החלקים הדרושים.

בהצלחה.

ניתן לקבל שירות טכנאי מזגנים אלפין אצלינו, חייג עכשיו 052-315-15-15