יוניק טכנאי מזגנים

טכנאי מזגנים יוניק מומחה עונה לשאלות גולשים ונותן פתרונות לתקלות שונות, ניתן להשתמש בשירות ולהזמין ביקור טכנאי באזור המרכז, השרון והשפלה.

זקוק לתיקון מזגן יוניק? יש למי לפנות חייג אלינו למתן פתרון מיידי

 

יש לי מזגן יוניק מיני מרכזי, חמש כוח סוס. המזגן הותקן לפני חמש שנים ופעל מצוין עד לפני חודש. בכל פעם שניסיתי להדליק את המזגן הוא עשה קצר בכל הבית והקפיץ את המפסק שבלוח החשמל הזמנתי טכנאי מזגנים ומסתבר שהמדחס הוא מקור הקצר וכנראה נשרף. הוחלף לי מדחס והמזגן חזר לפעול כרגיל, רק שלאחר שלושה שבועות התקלה חזרה המזגן שוב התחיל לקצר, הזמנתי את אותו טכנאי מזגנים, שביקר קודם, הוא טען  שהמדחס נשרף שוב ושאין אחריות על המדחס ושהוא צריך להוציא את הכסף מכיסו. שאלתי עוד טכנאי וגם הוא אמר לי שהטכנאים לא מקבלים אחריות מהספק על מדחסים. האם חברת יוניק מזגנים לא נותנים אחריות על המדחס שלהם? ואם זה נכון מה הסיבה? כמו כן מה עלי לעשות כדי לצמצם את עלות הנזק? שרון מרמת גן

מזגן יוניק מקצר? ב"מקור הקור" טכנאי מזגנים יוניק מומחה!

תשובה – שרון שלום רב,

משאלתך אני לא ממש מבין אם המדחס הותקן על ידי טכנאי מזגנים יוניק או טכנאי פרטי.

בכול אופן, יבואני המדחסים למזגנים לא נותנים אחריות לאחר התקנת המדחס. בדרך כלל בהתקנת מדחס חדש שהותקן כיאות אין תקלות והמזגן יתפקד ללא כל בעיה במשך שנים. המדחס הוא רכיב עדין וחייב להתבצע על ידי טכנאי מקצועי, טעות קלה בהתקנתו למשל בחיבורי החשמל עלולה לגרום נזק למדחס ובגלל שהמדחס הוא חלק יחסית יקר, הספקים יתנו אחריות רק לאחר בדיקה שהיא מורכבת ולוקחת זמן (כשבוע) ואם יתברר בבדיקה שמדובר במדחס עם תקלת ייצור (נדיר ביותר) רק אז יוחלף המדחס ללא כל עלות.

אם רכשת את המדחס דרך יוניק מזגנים, בדרך כלל חברת מזגנים נותנת שלושה חודשי אחריות על כל חלק שהוחלף לרבות מדחסים, גם רוב החברות הפרטיות עושות כך.

אצלנו למשל ניתן אחריות על החלפת מדחס לשישה חודשים ומכיר חברות נוספות שעושים כך.

הזמני טכנאי מזגנים יוניק מומחה למזגני שיבדוק את הסיבה לבעיה. יכול להיות שהתקנת המדחס אינה בוצעה כנדרש. אם יתברר שיש תקלת יצור במדחס, תקבל מדחס חדש מהיבואן ואם לא, את אמורה לקבל מדחס חדש מאותו טכנאי מזגנים שביצע את העבודה.

בדרך כלל תיקון מזגנים מכל סוג שהוא ינתן אחריות של שלושה חודשים על אותו תיקון כלל החלפים שהותקנו.

כאמור במידה והעבודה בוצעה על ידי טכנאי מקצועי אז לך אחריות.

בכול מקרה אני ממליץ שאת פרטי המחיר כמו גם האחריות כדאי להכיר קודם ולהבין עוד לפני ביצוע העבודה.

בהצלחה

שירות טכנאי מזגנים יוניק חייג אלינו לקבלת טכנאי מזגנים מומחה