השכרת מזגנים ניידים

כיום פועלות בישראל מספר חברות המציעות מזגנים ניידים להשכרה, אך רובן אינן מתמחות במזגנים אלא בהפקת אירועים. כתוצאה מכך, לעיתים מתקשים אנשיהן לספק את המכשירים המתאימים ביותר לצורכי הלקוח, או מזגנים איכותיים באמת, ומעבר לכך גם המחירים נוטים להיות גבוהים. את הפתרונות לסוגיות הללו תמצאו בחברת מקור הקור, אשר מתמחה בכל הקשור למזגנים ומספקת בין היתר השכרת מזגנים ניידים.

מי צריך להשכיר מזגן נייד?

השכרת מזגנים נדרשת על ידי גורמים רבים ושונים, ביניהם אנשים פרטיים, מוסדות וחברות עסקיות. הגורם המאחד בכל המקרים הוא הצורך לקרר חללים שאין בהם מיזוג קבוע או מספיק, וזאת לתקופה מסוימת של כמה שעות או ימים. מטבע הדברים, רוב ההזמנות של מזגנים ניידים להשכרה מופיעות בקיץ ובאביב, כאשר יש לספק לאנשים ולעיתים גם לציוד טכני תנאים קרירים והולמים. לדוגמא, המזגנים מושכרים על ידי משפחות המקיימות אירועים בטבע, באולמות קטנים או בחצרות, ובתוך מתחמים ארעיים כמו אוהלים, אותם יש לקרר כדי לקיים אירוע נעים ונינוח. דוגמא נוספת היא חברות המקיימות ימי גיבוש וכיף לאורחים, בין אם במדבר, בסביבות הכינרת או בכל מקום אחר בארץ. באירועים אלו קיים לרוב חלל מרכזי בו ניתן לנוח, לאכול ולהירגע, או לקיים הרצאות והפעלות מסוגים שונים. מסיבה זו גם משכירים את המזגנים לכנסים, אירועי השקעה, ימי עיון וכדומה, המתקיימים בחללים שנדרשים בקירור נייד.

דברים שחשוב לדעת על השכרת מזגנים

כמו במזגנים רגילים, גם מזגנים ניידים מתחלקים לסוגים שונים על פי יצרן, הספק, צריכת חשמל ומאפיינים נוספים. לדוגמא, ישנם מזגנים ניידים המכונים גם תעשייתיים ששוקלים שני טון ומספקים את כוח הקירור של מזגנים ביתיים בעלי שלושה וחצי כוחות סוס. היתרון במזגנים אלו הוא שאינם נדרשים לשקעים תלת פאזיים, ויכולים

להתחבר לשקעים חד פאזיים שנמצאים כמעט בכל מקום או יוצאים מגנראטור פשוט. במידה שרוצים לקרר חללים גדולים יחסית, למשל של 50 מטרים רבועים ומעלה, ניתן להשכיר יותר ממזגן אחד וכך לכסות את כל החללים בצורה טובה. יחד עם זאת, ישנם גם מזגנים בסדר גודל של ארבעה ואפילו שמונה טון, שכבר דורשים חיבור תלת פאזי. בכל מקרה, הצוות המקצועי שלנו במקור הקור עומד לרשותכם, וישמח לייעץ לכם אודות בחירה נכונה של מזגן נייד להשכרה.

לפרטים נוספים והזמנות

אם אתם מעוניינים לשמוע על המחירים הכדאיים שאנו מציעים עבור השכרת מזגנים, פנו אלינו כבר עכשיו בטלפון 052-3-15-15-15 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.